Opdrachtgever: Draft & NS Internationaal
Event: NS goes international!

 Over de opdrachtgever
NS International is binnen de Nederlandse Spoorwegen het bedrijfsonderdeel dat internationale treinen exploiteert. Met de hogesnelheidstrein introduceerde NS International een compleet nieuwe visie op mobiliteit. Gemak, comfort en efficiency zijn hierbij de pijlers. Zorgeloos op reis vormt het uitgangspunt van de visie van NS International.

De uitdaging
&ME werd ingeschakeld voor de productie van het kennismakingsevent van het nieuwe virtuele boekingskantoor van NS Internationaal voor de zakelijke markt. 

De doelgroep
De zakelijke boekers van NS Internationaal

 Het concept
&ME stuurde alle boekers voorafgaand aan het event een gepersonaliseerd lint met eigen naam toe. Dit lint vormt het toegangsbewijs voor de opening van hun eigen boekingskantoor in het Media Plaza in Utrecht. Tijdens de opening wordt het het lint doorgeknipt door een Maxima lookalike en houdt NS Internationaal een presentatie over het nieuwe programma. Chris Zegers vertelt deelt zijn eigen internationale treinavonturen met alle genodigden. &ME was verantwoordelijk voor de complete productie van het event, inclusief locatie, sprekers en decoratie.

 

Leuk detail: Chris Zeegers verlootte tevens een weekend Parijs onder de aanwezigen
Locatie: Media Plaza in Utrecht
Datum: 12 juni 2006

Het resultaat
Aanwezigen zijn op de hoogte van de mogelijkheden het nieuwe boekingsprogramma en onder de indruk van de verhalen van Chris. De grappige uitnodiging en de VIP behandeling van Maxima maken het feest compleet.

Reactie opdrachtgever:
Het werd direct opgepakt door de boekers, met een prima conversie tot gevolg!