Opdrachtgever: Stichting Fight Cancer
Merkactivatie en fondsenwerving:  Love Life Diner

 Over de opdrachtgever
Fight Cancer zamelt geld in voor KWF en richt zich op wat jongere personen. Mediapartner is 538. Fight organiseert de Swim to Fight Cancers in verschillende steden en is erg actief op het gebied van fondsenwerving.

De uitdaging
Fondsen werven kan altijd meer! Hoe zorg je voor een simpel doch doeltreffend idee.

De doelgroep
alle inwoners van Nederland

Het concept:

Vier het leven!
Eten is liefde… In alle culturen komen mensen samen rond de eettafel. Er is geen betere plek om dierbare momenten met elkaar te delen. Het idee is simpel en doeltreffend. Organiseer een diner voor kankeronderzoek, vraag een donatie ipv een bloemetje. En vier het leven, proost op het mooie moment.

 

Leuk detail: Ook de blonde tafel Den Haag organiseerde een #lovelifediner
Dank je wel Valegis en WTC Den Haag!
Locatie: Overal
Datum: 2017 en loopt nu nog door

Het resultaat
Veel aandacht op Radio538, in de pers en online op Instagram, Facebook en Twitter. Albert Heijn als mediapartner. En natuurlijk toegenomen donaties!

Reactie opdrachtgever: Limore Noach;Wat tof dat &ME zich hier zo onbaatzuchtig voor ingezet heeft. Bedankt!

Foto’s/filmpjes/uitnodigingen/website vormgeving/social media uitingen/in de media etc.
http://lovelifediner.nl/lovelifediner/