Opdrachtgever: Coníche Contact Center
Event: Regatta

 Over de opdrachtgever
Coníche richt zich op de analyse van strategische servicevraagstukken, de ontwikkeling van serviceprofessionals en -teams en het doorvoeren van veranderingen in organisaties, processen en systemen die de servicestrategie ten uitvoer moeten brengen. Specialisme en service staan hierbij centraal.

De uitdaging
&Me werd door Coníche benaderd voor de totale organisatie van de Coníche Contact Center Regatta; een zeilfestijn voor de contact center branche.

De doelgroep:
De conctact center branche. 

Het concept
&ME organiseerde met Ben Gosman de complete Coníche Contact Center Regatta; Inclusief wervings-, communicatie- en inschrijvingstraject.

Leuk detail: de boten bleken erg groot voor sommige beginners; gelukkig waren er professionele schippers aan boord!
Locatie: Gooimeer Naarden
Datum: 1 juni 2005

Het resultaat
Per jaar staat het evenement inmiddels garant voor meer dan 200 ‘zeilende deelnemers’, plus nog eens zo’n 350 supporters. Een uitstekende gelegenheid bieden om op een sportieve en informele manier in contact te komen met branchegenoten.

Foto’s/filmpjes/uitnodigingen/website vormgeving/social media uitingen/in de media etc:

Clubracer.be